Victron energia leválasztó transzformátorTransformer 2000W 115/230V
Biztonság és galvanikus korrózió megelőzése Alacsony zajszint és könnyű súly Lágy (soft) indítás Alumínium ház bejárati biztonság
Nélkülözhetetlenek a professzionális tengeri energiarendszerekben Megakadályozzák az elektrolitikus korróziót, és elsősorban eszközként használják a biztonságos elektromos rendszer biztosítására. Toroidosan tekercselt technológia az alacsony zajszintű, nagy hatékonyságú működéshez. A lágyindító áramkör biztosítja, hogy a parti megszakító ne kapcsoljon ki, amikor csatlakoztatva van. Galvanikus leválasztó Költséghatékony megoldás az elektromos meghajtású hajókon előforduló galvanikus korrózió megelőzésére.
Biztonság és galvanikus korrózió megelőzése A hajó és a parti hálózat közötti teljes galvanikus leválasztást leválasztó transzformátor biztosítja. Növeli a biztonságot, szükségtelenné teszi a galvanikus leválasztókat és kiküszöböli a polaritási problémákat.
Biztonsági tudnivalók Magától értetődőnek számít a szárazföldi villamosenergia-hálózatokban. Rövidzárlat vagy testzárlat esetén a biztosíték kiolvad, vagy a maradékáram-védő (GFCI) leválasztja az áramkört. A parti áram földelő vezetékének a hajó fém részeihez való csatlakoztatása galvanikus korróziót okoz az alábbiak szerint. Ha a földelővezetéket kihagyjuk, és csak a feszültség alatti és nullavezetőket szállítjuk a fedélzetre, akkor az összes említett fedélzeti biztosíték nem működik, és nincs többé rövidzárlat elleni védelem.
Galvanikus korrózió Mindig akkor fordul elő, ha két különböző fém, amelyek elektromosan kapcsolódnak egymáshoz, egy vezetőképes folyadékba (elektrolitba), például tengervízbe vagy szennyezett édesvízbe merülnek. Elvileg a galvanikusan aktívabb fém (a kevésbé nemes) korrodálódik, míg a nemesebb fém katódos védelmet élvez. A korrózió sebessége többek között az érintett fémek típusától, az érintett felületek méretétől vagy a víz hőmérsékletétől függ.
Tévedés azt feltételezni Galvanikus korrózió csak alumínium- vagy acélhajókon fordulhat elő. Valójában minden hajót érint, amint a fém alkatrészek, például a légcsavar és a tengely, vagy a hajótest fém áttörései vízzel érintkeznek, és a hajót a parti csatlakozáson keresztül földelték. Csábító lehet a parti csatlakozás védővezetéke nélkül való megküzdés: ez azonban rendkívül veszélyes a fedélzeten tartózkodókra, mivel a védőberendezések ekkor már nem reagálnak (lásd fent).
A legjobb megoldás A galvanikus korrózió elkerülése érdekében az összes biztonsági szempont megtartása mellett leválasztó transzformátort szerelnek fel. Ez biztosítja a teljes galvanikus leválasztást a földhálózattól. A parti tápellátás az elsődleges tekercsen, a fedélzeti tápegység pedig a szekunder tekercsen van. Az átviteli arány természetesen 1:1. A fedélzeti hálózat összes biztonsági rendszere külön-külön és a parti áramtól függetlenül működik.
Lágyindítás funkció A Victron leválasztó transzformátornál magától értetődő a bekapcsolási áramkorlátozó, hogy elkerüljük a nagy bekapcsolási áramokkal kapcsolatos problémákat. A szekunder tekercs földelését szárazföldi tároláskor (pl. téli tárolásnál) is javasolt bekötni, hogy ekkor is maximális biztonságot lehessen biztosítani.
3600 wattos autó 115/230 V Ez a modell a bemeneti feszültségtől függően automatikusan 115 V-os vagy 230 V-os tápra vált. 88V - 130V táp: átkapcsol 115V tápra Tápellátás 185 - 250 V: átkapcsol 230 V-os tápfeszültségre. Megjegyzés: Az AC bemeneti feszültség 1:1,05 arányban nő a váltakozó áramú kimeneten
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Bemenetek: 1 x · Bemeneti feszültség (num): 115 V, 230 V · Frekvencia: 50 - 60 Hz · Kimenetek száma: 1 x · Kimeneti feszültség: 115 V, 230 V · Méret, hossz: 375 mm · Méret, magasság: 110 mm · Méret, szélesség: 214 mm · Súly: 10 kg · Teljesítmény: 2000 W
Szállítás tartalma: Leválasztó transzformátor · Manual (útmutató) |